صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

 

اسکن 249 مگابیت اطلاعات در ثانیه

 

21 ژوئن 2004 – 1 تیر 1383

با افزایش پنهان شدن کرمهای اینترنتی در وب سایتها و تصاویر فرستاده شده توسط ایمیلها، شرکت امنیتی Blue Coat به فکر افتاده است تا ضدویروسی را ارائه کند که مرز بین اینترنت و شبکه های شرکتها را بدون کاهش سرعت ترافیک کنترل کند.

این محصول جدید که امروز ارائه شده و  ProxyAV نام دارد ، می تواند تا 249 مگابیت اطلاعات را در ثانیه به صورت بلادرنگ اسکن کند تا از عدم وجود ویروس در آنها مطمئن شود. این محصول می تواند به شرکتها کمک کند تا بدون ایجاد گلوگاه از ورود ویروسهای مبتنی بر وب به شبکه هایشان جلوگیری کند.

این نرم افزار در کنار سیستم ProxySG این شرکت قرار می گیرد. ProxySG اجزاء وبی را مورد بررسی قرار می دهد و بعضی را برای اسکن به ProxyAV می فرستد. ProxyAV این موارد را اسکن می کند و سپس آنها را برای کش کردن دوباره به ProxySG می فرستد تا دفعه بعد این موارد با سرعت بیشتری بررسی شوند و موارد تکراری مورد اسکن قرار نگیرند.

استیو مولانی – قائم مقام بخش بازاریابی Blue Coat – دراین باره چنین می گوید :“ ‌کلید ساخت ضدویروسهای وبی با کارایی بالا و برای قرار دادن در درگاه ارتباطی شرکتها با اینترنت استفاده از Proxy است. “

ابزارهای فیلتر وب می تواند در درگاه ارتباطی شرکت با شبکه اینترنت قرار بگیرد و به شرکتها کمک کند تا از ورود ویروسها جلوگیری کند. شرکت دیگری به نام SeryGate نیز اخیرا نرم افزاری را به بازار عرضه کرده است که به مشتریان کمک می کند تا تبلیغات pop-up ، سایتهای خطرناک و ویروسهای نفوذگر از طریق مرورگرها را بلوکه کنند.

مشتریان می تواننداز محصول شرکت Blue Coat در کنار نرم افزار ضدویروس هر شرکت دیگری مانند McAfee یا Panda استفاده کنند و یک سیستم ضدویروس چندلایه را شرکت خود به کار بگیرند.