صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

McAfee بسته امنیتی 2005 را عرضه می کند

 

8 نوامبر 2004 - 18 آبان 1383

شرکت McAfee با هدف پوشش دادن کاربران خانگی چند محصول اخیر خود را در قالب یک بسته امنیتی عرضه می کند.

امروز اعلام شد که بسته امنیتی MIS 2005 دارای محصولات به روز شده ضدویروس، ‌فایروال شخصی، Privacy Service و ضد اسپم است و برای مبارزه با ویروسها، هکرها، اسپمها و سایر خطرات آنلاین طراحی و عرضه شده است. همچنینی این مجموعه در برابر تهدیداتی که متوجه ابزارهای چت و IM است، نیز محافظت لازم را به عمل می آورد.

همچنین McAfee همکاری خود را با Hackerwatch.org آغاز کرده است تا کاربران خانگی بتوانند اطلاعات خود درباره مجرمان سایبر را به اشتراک بگذارند و از این اطلاعات گزارش گیری کنند.

اخیرا شرکتهای امنیتی سعی دارند تا با ارائه چند محصول در کنار هم امنیت بیشتری را برای کاربران و مشتریان خود ایجاد کنند. چند روز پیش Symantec نیز با ترکیب دو محصول خود امکانات امنیتی بیشتری را برای شرکتها به ارمغان آورده بود.

McAfee اعلام کرده است که امکان اسکن کردن ایمیل این نرم افزار به روز شده و می تواند فایلهای بزرگ مانند عکسهای دیجیتالی یا فایلهای موسیقی را پوشش دهد. همچنین یک تشخیص دهنده برنامه های جاسوسی به شکار برنامه هایی مانند keystroke loggers ، Web dialers و adware pop-ups می پردازد. فیلترهای تصویری و متنی نیز برای تشخیص کدهای مخفی اسپمرها فعال هستند.

بنابه گفته شرکت McAfee محصول جدید با ویندوز XP و SP2 سازگار است و قیمت آن 69.99 دلار است. هر یک از محصولات موجود در این بسته به طور جداگانه نیز عرضه می شود.