صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

 

فایروال ZoneAlarm به ضدویروس مجهز شد

24 مه – 4 خرداد

شرکت Zone Labs ، تولیدکننده فایروالهای ZoneAlarm، نسخه جدیدی از این فایروال ارائه کرده که در آن بخشی برای مقابله با ویروسها در نظر گرفته شده است. البته این بخش درنسخه تجاری این محصول عرضه شده است. لازم به ذکر است ZoneLabs که به عنوان بخشی مستقل از شرکت فناوری امنیتی CheckPoint فعالیت می کند، نسخه ابتدایی فایروال ZoneAlarm را به صورت رایگان عرضه می کند.

فرد فلمن ، قائم مقام بخش بازرگانی ZoneLabs ، در این باره می گوید : " بسیاری از مشتریان و شرکتهای کوچک از ما یک رهکار کامل امنیتی می خواهند که علاوه بر یک فایروال قوی دارای یک ضدویروس خوب نیز باشد."

فناوری ضدویروس ZoneLabs توسط شرکت Computer Associates International تامین و تایید شده است. این شرکت که ضدویروس eTrust را عرضه می کند ، به مجموعه ها و شرکتهای تجاری کوچک و متوسط خدمات ارائه می کند. ZoneLabs با این کار به طور جدی وارد عرصه رقابتی تامین امنیت کامپیوترهای خانگی می شود. عرصه ای که پیش از این در اختیار Norton Internet Security از شرکت  Symantec و

McAfee Internet Security Suite از Network Associates بوده است.

با ارائه ضدویروس ، تنوع محصولات ZoneLabs بیشتر شده است. محصول ابتدایی این شرکت که تنها دارای یک فایروال است و ضدویروس ندارد، رایگان عرضه می شود. این فایروال همراه با ضدویروس مربوطه به قیمت 19.95 دلار ارائه می شود و یک نسخه کامل شامل فایروال ، ضدویروس ، instant messaging security و امکانات بلوکه کردن وب سایت تحت عنوان Zone Alarm Security Suite و به قیمت 69.95 دلار عرضه می گردد. فایروال پیشرفته این شرکت یعنی Zone Alarm Pro به قیمت 49.95 دلار ارائه خواهد شد.