صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

 

Symantec خدمات امنیتی خود را بهبود می بخشد

 

5 نوامبر 2004- 15 آبان 1383

Symantec قصد دارد تا از روز 18 آبان دو سرویس امنیتی خود را ترکیب کند و در قالب یک سرویس ارائه کند تا امنیت بیشتر و بهتری را برای کاربران و مشتریان خود به ارمغان آورد.

این شرکت امنیتی دو سرویس Early Warning و Managed Security را با هم ادغام کرده است و خدمات Global Intelligence را پایه گذاری کرده است.

یکی از مدیران این شرکت درباره این تغییرات چنین می گوید:“ ما تخمین می زنیم که حدود 10 تا 20 درصد از مشتریان ما از هر دو سرویس استفاده می کردند. اما آنها به ما می گفتند که بهتر است این دو سرویس باهم ادغام شود تا درون شبکه به خوبی جای بگیرند. با کمک این دو سرویس،‌آنها می توانند داده های خود را با داده های جهانی مقایسه کنند و امکان محک زنی خوبی نیز پیدا می کنند.“

سرویس Early Warning با شبکه ای متشکل از 20 هزار سنسور در سراسر دنیا، راهنمایی های امنیتی خود را درباره احتمال بروز مشکلات امنیتی مانند حمله ویروسها و یا حفره های امنیتی در نرم افزارها برای مشتریان ارسال می کند. حفره های جدید مورد بررسی قرار می گیرند و به مشتریان در مورد آنها هشدار داده می شود.

Symantec با کمک سرویس Managed Security به مدیریت و نظارت بر شبکه های مشتریان می پردازد و فایلهای log در فایروالها را مور کنترل قرار می دهد. شرکتهایی که سیستمشان مور حمله قرار گیرد، توسط Symantec از حفره محل حمله آگاه می شوند و راهنمایی هایی نیز برای تامین امنیت شبکه خود دریافت می کنند.

Symantec سعی دارد تا شرکتهای بزرگ و متوسطی را که می خواهند از حملات بالقوه و بالفعل بر روی شبکه ها آگاه شوند به خود جذب کند.